preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartula Kašića Zadar

 > Nastava  > Predmeti  > Informatika
1.razred

vijesti

INTERNET

https://www.youtube.com/watch?v=uvOJY3uYjYQ

 

ISP - zadatak

 

NA INTERNETU ISTRAŽITE KOJI SU TO PRUŽATELJI USLUGE INTERNETA U HRVATSKOJ.

IZDVOJITE 3 PROVIDERA TE DETALJNIJE NAPIŠITE U OBLIKU PREZENTACIJE PO KOJIM CIJENAMA MOŽETE UGOVORITI U TIM TVRTKAMA KUĆNI INTERNET (NAVEDITE ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU: KOJA BRZINA DOWNLOADA, UPLOADA, PROMET, TELEVIZIJA, TELEFON,...).

NA JEDNOM GRAFU NAPRAVITE USPOREDBU SVI PROVIDERA.

KAO ZAKLJUČAK NAPIŠITE KOJU TVRTKU BISTE VI ODABRALI ZA PRUŽATELJA INTERNET USLUGE I ZAŠTO.

POŠALJITE PREZENTACIJU NA MAIL.


Web stranice

INFORMATIKA U NAŠOJ ŠKOLI


7. razredi

Prezentacije učenika sedmih razreda - svemirska avantura

 

 


Zadatak excel
Priloženi dokumenti:
Zadatak prosjek ocjena.doc


8. razredi

TIMSKA IZRADA WEB STRANICE

IZRADA WEB STRANICA:

https://jigsy.com

http://www.jimdo.com/

http://www.wix.com/

http://www.webs.com/Signup

 

 

ZAVRŠENE RAZREDNE WEB STRANICE šk.god.2015./2016.:

RAZRED ČLANOVI TIMA WEB ADRESA
8.b Roko Lisica, Niko Galić http://rokoniko.wix.com/mysite
8.c Matej B.Friese, Mateo Miloš, Ino Fabijanić, Toni Župan http://frizegazdazd.wix.com/8c8c
8.c Ines Matijević, Laura Šuša, Victoria Vitić http://inesmatijevic14.wix.com/mysite
8.c Anđela Šimičević, Lorena Segarić, Andrea Laća http://lorenasegaric.wix.com/mysite-2
8.a Josip Škara, Magdalena Vartušek, Lucija Šarlija http://josiplucijamagdale5.wix.com/mysite

 

Priloženi dokumenti:
Timska izrada web str upute.pps


PROJEKTNI ZADATAK: Kretanjem do zdravlja

Tema projekta je Kretanjem do zdravlja, a cilj je dokazati koliko povoljno utječe tjelesna aktivnost na organizam.

U ovom će školskom projektu svaki tim (do 4 učenika) izvršiti sljedeće zadatke:

1. Analizirati koje tjelesne aktivnosti tinejdžeri najčešće odabiru (provođenjem istraživanja, razgovora i upitnika) te koliko novaca izdvajaju za njih.

2. Analizirati iz različitih izvora koliko tjelesna aktivnost povoljno utječe na organizam (internet, knjige, udžbenici, profesori, roditelji, treneri…).

3. Sastavite popis aktivnosti koji se nudi u  gradu s detaljnim opisom.

4. Osmisliti oglasni letak i/ili brošuru u kojima se promoviraju tjelesne aktivnosti.

5. Odrediti plan cijena za pojedine aktivnosti.

6. Provesti jednu od odabranih tjelesnih aktivnosti.

7. Članovi tima preuzet će i jednu od uloga i odgovornosti koje su navedene u nastavku:

  • Voditelj projekta: Nadzire cjelokupni razvoj plana i strategije projekta.
  • Specijalist za marketing: Razvija komponente oglasne kampanje.
  • Direktor računovodstva: Financijska analiza.
  • Marketinški analitičar: Osmišljava metode za procjenu trenutnog stanja, na primjer upitnike i ankete.

8. Osmisliti uvjerljivu prezentaciju za ostale učenike u razredu kojoj se promovira tjelesne aktivnost na temelju provedenih istraživanja.

Završeni projekti (prezentacije):

 


PROJEKTNI ZADATAK: Izrada marketinškog plana

Što ljude potiče na kupovinu nekog proizvoda?

Upravo ste postali dio velike podružnice ili odjela velike multinacionalne tvrtke. Tvrtka je zatražila od vašeg odjela (tima učenika) da pomogne u razvijanju nekih ideja za nove proizvode i usluge koji će biti namijenjeni tinejdžerima. Vaš odjel mora odrediti vlastiti naziv i logotip, analizirati tinejdžersko tržište i odlučiti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati. Vaš će odjel trebati izraditi marketinški plan i strategiju za lansiranje novog proizvoda ili usluge te u konačnici održati uvjerljivu prezentaciju o proizvodu/usluzi za upravni odbor tvrtke (ostatak razreda).

U ovom će školskom projektu svaki tim (do 4 učenika) izvršiti sljedeće zadatke:

1. Odlučiti o nazivu odjela i osmisliti logotip.

2. Analizirati tinejdžersko tržište provođenjem istraživanja, razgovora i upitnika.

3. Odrediti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati.

4. Sastaviti priopćenje za tisak o proizvodu.

5. Osmisliti oglasni letak i/ili brošuru za proizvod.

6. Odrediti plan cijene za proizvod.

7. Kroz razvoj marketinškog plana i strategije, članovi tima preuzet će i jednu od uloga i odgovornosti koje su navedene u nastavku:

  • Voditelj projekta: Nadzire cjelokupni razvoj marketinškog plana i strategije
  • Specijalist za marketing: Razvija komponente oglasne kampanje
  • Direktor računovodstva: Donosi financijske odluke (na primjer cijene) za marketinški plan
  • Marketinški analitičar: Osmišljava metode za procjenu tržišta, na primjer upitnike

8. Osmisliti uvjerljivu prezentaciju za upravni odbor tvrtke koja ukratko prikazuje marketinški plan tima.

Završeni projekti (prezentacije):


Psihološki kutak
STRUČNI ISPITI
COVID-19

Centar DaR

E-SAVJETOVALIŠTE

Dragi učenici i roditelji,

savjetujte se sa stručnim  suradnicama Škole

YES, I CAN

Zadruga Maraška

 

MASLAČAK

Pogledajte našu WEB stranicu!

MATEMATIČKI KLUB

Pogledajte našu WEB stranicu!

BARTULIN - ŠKOLSKE NOVINE

Pratite uz nas događanja iz naše škole, posjetite sve rubrike, zabavite se uz naš multimedijalni sadržaj!

UDŽBENICI 2020./2021.
E-DNEVNIK

 

Priloženi dokumenti:
e-D upute za roditelje.pdf

PROJEKTI

  

 

Zato što volim Zadar

   

Erasmus+

 

Priloženi dokumenti:
Flip&Movie- sazetak.docx

Linkovi

   

 

   

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Bartula Kašića Zadar / Bribirski prilaz 2, HR-23000 Zadar / www.os-bkasica-zadar.skole.hr / ured@os-bkasica-zadar.skole.hr
preskoči na navigaciju