https://www.youtube.
ISP - zadatak
NA INTERNETU ISTRAŽITE KOJI SU TO PRUŽATELJI USLUGE INTERNETA U HRVATSKOJ.
IZDVOJITE 3 PROVIDERA TE DETALJNIJE NAPIŠITE U OBLIKU PREZENTACIJE PO KOJIM CIJENAMA MOŽETE UGOVORITI U TIM TVRTKAMA KUĆNI INTERNET (NAVEDITE ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU: KOJA BRZINA DOWNLOADA, UPLOADA, PROMET, TELEVIZIJA, TELEFON,...).
NA JEDNOM GRAFU NAPRAVITE USPOREDBU SVI PROVIDERA.
KAO ZAKLJUČAK NAPIŠITE KOJU TVRTKU BISTE VI ODABRALI ZA PRUŽATELJA INTERNET USLUGE I ZAŠTO.
POŠALJITE PREZENTACIJU NA MAIL.
7.abc 2017/2018.
https://manizrile309.wixsite.
https://sumskijosip.wixsite.co
https://lukakapovic9.wixsite.com/mysite
https://rokogrozdanic11.wixsite.com/mysite-1
https://panovoselic.wixsite.com/gradovi
https://boriszuric.wixsite.com/mysite
https://stipejuresic1.wixsite.com/mysite
https://nikolazdrile.wixsite.com/nediraj-2pac
https://chiaracustic.wixsite.com/mysite
https://jkwaterpolo.wixsite.co
https://crazygodofmoon.wixsite.com/tenkovi-ww2
https://korinavulic8.wixsite.
Prezentacije učenika sedmih razreda - svemirska avantura
svemirska avantura.ppt
svemirska avantura 2.ppt
graficki elementi prezentacije.ppt
Avantura.ppt
IZRADA WEB STRANICA:
ZAVRŠENE RAZREDNE WEB STRANICE šk.god.2015./2016.:
RAZRED | ČLANOVI TIMA | WEB ADRESA |
8.b | Roko Lisica, Niko Galić | http://rokoniko.wix.com/mysite |
8.c | Matej B.Friese, Mateo Miloš, Ino Fabijanić, Toni Župan | http://frizegazdazd.wix.com/8c8c |
8.c | Ines Matijević, Laura Šuša, Victoria Vitić | http://inesmatijevic14.wix.com/mysite |
8.c | Anđela Šimičević, Lorena Segarić, Andrea Laća | http://lorenasegaric.wix.com/mysite-2 |
8.a | Josip Škara, Magdalena Vartušek, Lucija Šarlija | http://josiplucijamagdale5.wix.com/mysite |
Tema projekta je Kretanjem do zdravlja, a cilj je dokazati koliko povoljno utječe tjelesna aktivnost na organizam.
U ovom će školskom projektu svaki tim (do 4 učenika) izvršiti sljedeće zadatke:
1. Analizirati koje tjelesne aktivnosti tinejdžeri najčešće odabiru (provođenjem istraživanja, razgovora i upitnika) te koliko novaca izdvajaju za njih.
2. Analizirati iz različitih izvora koliko tjelesna aktivnost povoljno utječe na organizam (internet, knjige, udžbenici, profesori, roditelji, treneri…).
3. Sastavite popis aktivnosti koji se nudi u gradu s detaljnim opisom.
4. Osmisliti oglasni letak i/ili brošuru u kojima se promoviraju tjelesne aktivnosti.
5. Odrediti plan cijena za pojedine aktivnosti.
6. Provesti jednu od odabranih tjelesnih aktivnosti.
7. Članovi tima preuzet će i jednu od uloga i odgovornosti koje su navedene u nastavku:
- Voditelj projekta: Nadzire cjelokupni razvoj plana i strategije projekta.
- Specijalist za marketing: Razvija komponente oglasne kampanje.
- Direktor računovodstva: Financijska analiza.
- Marketinški analitičar: Osmišljava metode za procjenu trenutnog stanja, na primjer upitnike i ankete.
8. Osmisliti uvjerljivu prezentaciju za ostale učenike u razredu kojoj se promovira tjelesne aktivnost na temelju provedenih istraživanja.
Završeni projekti (prezentacije):
Što ljude potiče na kupovinu nekog proizvoda?
Upravo ste postali dio velike podružnice ili odjela velike multinacionalne tvrtke. Tvrtka je zatražila od vašeg odjela (tima učenika) da pomogne u razvijanju nekih ideja za nove proizvode i usluge koji će biti namijenjeni tinejdžerima. Vaš odjel mora odrediti vlastiti naziv i logotip, analizirati tinejdžersko tržište i odlučiti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati. Vaš će odjel trebati izraditi marketinški plan i strategiju za lansiranje novog proizvoda ili usluge te u konačnici održati uvjerljivu prezentaciju o proizvodu/usluzi za upravni odbor tvrtke (ostatak razreda).
U ovom će školskom projektu svaki tim (do 4 učenika) izvršiti sljedeće zadatke:
1. Odlučiti o nazivu odjela i osmisliti logotip.
2. Analizirati tinejdžersko tržište provođenjem istraživanja, razgovora i upitnika.
3. Odrediti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati.
4. Sastaviti priopćenje za tisak o proizvodu.
5. Osmisliti oglasni letak i/ili brošuru za proizvod.
6. Odrediti plan cijene za proizvod.
7. Kroz razvoj marketinškog plana i strategije, članovi tima preuzet će i jednu od uloga i odgovornosti koje su navedene u nastavku:
- Voditelj projekta: Nadzire cjelokupni razvoj marketinškog plana i strategije
- Specijalist za marketing: Razvija komponente oglasne kampanje
- Direktor računovodstva: Donosi financijske odluke (na primjer cijene) za marketinški plan
- Marketinški analitičar: Osmišljava metode za procjenu tržišta, na primjer upitnike
8. Osmisliti uvjerljivu prezentaciju za upravni odbor tvrtke koja ukratko prikazuje marketinški plan tima.
Završeni projekti (prezentacije):
Tornadobag 8b.pps
prezentacija mp5 bracelet.ppsx
Micro Iphone Projector.pps
MMLKM.ppsx
Dimer.pps
Kako pripremiti dijete za skolu.pdf
Vjezbe za predskolce.pdf
Dispraksija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Disgrafija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Ucenici s teskocama paznje savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Disleksija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Tikovi savjeti roditeljima.pdf
Strah od skole savjeti roditeljima.pdf
Diskalkulija savjeti za roditelje i ucitelje (2).pdf
Enkopreza savjeti roditeljima.pdf
ALATI ZA POMOC U KRIZNIM SITUACIJAMA.pdf
Pratite uz nas događanja iz naše škole, posjetite sve rubrike, zabavite se uz naš multimedijalni sadržaj!
Odabrani udzbenici - OS Bartula Kasica Zadar.xlsx
Odabrani drugi obrazovni materijali - OS Bartula Kasica Zadar.xlsx
Naputak o nacinu uporabe, vracanja i obnavljanja udzbenika i drugih obrazovnih materijala financiranih sredstvima iz Drzavnoga proracuna (1).docx
Udzbenici 2020.docx